Wstęp
- Oby! jest marką Dalej Razem Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Sienkiewicza nr 10, 65-443 Zielona Góra, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego VIII Wydział Gospodarczy KRS w Zielonej Górze pod nr 0000461924, NIP 929-185-48-45, REGON 081123225, z następującymi danymi teleadresowymi: tel. 514 734 793, e-mail: oby@dalejrazem.pl, która umożliwia zakup towarów pod adresem www.oby.dalejrazem.pl.
- Prowadząc Sklep Oby!, dajemy pracę dorosłym Osobom z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, a zysk z działalności inwestujemy w rozwój podopiecznych Stowarzyszenia Pomocy Osobom Autystycznym Dalej Razem.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów udostępnionych przez Sprzedawcę składa ofertę nabycia określonego towaru na warunkach podanych w Regulaminie i w opisie usługi.
- Regulamin określa zasady zamawiania produktów w Sklepie.
Zasady korzystania ze sklepu Oby!
- Umowa sprzedaży zawierana jest między użytkownikiem korzystającym ze sklepu internetowego – Klientem a Oby! – Sklepem.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień umów zawieranych za pomocą środków porozumiewania się na odległość następuje przez przekazanie Klientowi faktury VAT.
- Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
- Aby dokonać zakupu w Sklepie internetowym Oby! i jednocześnie zawrzeć umowę sprzedaży, należy złożyć zamówienie na stronie Sklepu.
- Zamówienia można składać 24h na dobę.
Realizowanie zamówień odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.
- Klient składa zamówienie bez konieczności rejestrowania swoich danych na stronie internetowej (bez konieczności logowania się).
- W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru produktów z dostępnej oferty Sklepu, ich koloru oraz ilości, a następnie dodać je do koszyka.
Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w „Formularzu zamówienia” wymaganych danych teleadresowych koniecznych do realizacji zamówienia, a także wybranie sposobu dostawy, oraz formy płatności.
- Do momentu zatwierdzenia zamówienia przyciskiem „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, użytkownik ma możliwość dokonywania modyfikacji w zamówieniu oraz w danych do wysyłki.
- Zatwierdzenie przyciskiem „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” spowoduje przeniesienie na stronę firmy pośredniczącej w płatnościach Sklepu.
- Po opłaceniu zamówienia przy pomocy wybranej metody płatności (więcej o opcjach płatności w części Płatności) i zaksięgowaniu wpłaty na koncie Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji drogą mailową na wskazany przez niego adres mailowy.
W przypadku opłacenia należności i braku potwierdzenia prosimy o kontakt ze Sklepem: oby@dalejrazem.pl.
- Po otrzymaniu potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów.
Dostawa i odbiór
- Produkty są dostarczone pod wskazany adres na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej. Opłaty za dostawę produktów są podawane w procesie składania zamówienia i są uzależnione od wagi przesyłki i kosztów opakowania. Produkty wysyłane są w ciągu 3 dni roboczych od opłacenia zamówienia.
- Koszty przesyłki zakupionych Towarów ponosi Klient.
Płatności
- Wszystkie ceny produktów prezentowane w Sklepie podane są domyślnie w złotych polskich, są cenami brutto (zawierają 23% podatek VAT), jeżeli z opisu produktu nie wynika inaczej i nie obejmują kosztu wysyłki. Cena podana przy każdym dostępnym w Sklepie produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
- Klient płaci za zamówione produkty za pomocą przelewu bankowego, za pośrednictwem płatności elektronicznej realizowanej w systemie płatniczym bądź bezpośrednio na konto firmowe Sklepu (Bank Santander Bank Polska S.A.: 43 1090 1535 0000 0001 2952 5101). Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu należności za towar, zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sklepu bądź podmiotu pośredniczącego w transakcji.
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
- Na każdy sprzedany produkt/usługę wystawiana jest faktura VAT.
- Składając zamówienie, Klient zgłasza żądanie wystawienia faktury VAT i wyraża zgodę na wystawianie przez Sprzedawcę i wysyłanie faktur VAT, obejmujących nabyte produkty, w formie i drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta przy rejestracji konta, co dotyczy również faktur korygujących. Klient ma także możliwość otrzymywania faktur VAT w formie papierowej po złożeniu wcześniej stosownego żądania na piśmie.
Reklamacje i zwroty
- Produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe.
- W przypadku posiadania przez produkty wad o charakterze niezgodności towaru z umową reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z opisem wad oraz paragonem, listem poleconym na adres: Dalej Razem sp. z o.o., ul. Wrocławska 19, 65-427 Zielona Góra, z dopiskiem: „Reklamacja”. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki listowej zawierającej reklamowany towar. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Sklep wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe, zwróci pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami wysyłki.
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią na temat odmowy reklamacji. Koszty wysyłki towaru w takim przypadku są bezzwrotne.
- Klient przy dostawie produktów zobowiązany jest sprawdzić ich stan, a ewentualne uszkodzenia mechaniczne produktów i/lub przesyłki powstałe podczas transportu powinny być zgłoszone pisemnie w obecności osoby dostarczającej produkt.
- Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru w formie pisemnej na adres mailowy oby@dalejrazem.pl lub adres Dalej Razem sp. z o.o., ul. Wrocławska 19, 65-427 Zielona Góra i odesłać towar do Sklepu na adres Dalej Razem sp. z o.o., ul. Wrocławska 19, 65-427 Zielona Góra, z dopiskiem: „Zwrot”. Produkt musi być zwrócony w stanie niezmienionym – nienoszącym śladów użytkowania i w opakowaniu firmowym. Koszty odesłania towaru do Sklepu nie podlegają zwrotowi. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie wykonany na podany przez Klienta numer konta w ciągu 3 dni od dostarczenia zwrotu towaru. Zwrotowi podlega kwota obejmująca cenę za towary objęte umową, co do której Klient skorzystał z prawa odstąpienia.
- Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do Sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.
- Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Postanowienia końcowe
- Do umowy sprzedaży produktów w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie Sklepu zmienionego Regulaminu, z tym zastrzeżeniem, że zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są realizowane na zasadach dotychczasowych.
- W zakresie dochodzenia roszczeń i rozpatrywania reklamacji Konsument może skorzystać m.in. z następujących pozasądowych sposobów:
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
- Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail: porady@dlakonsumentow.pl.
- Wszelkie pytania dotyczące Regulaminu oraz działania Sklepu należy kierować na adres Sprzedawcy podany w Regulaminie i na stronie Sklepu lub drogą elektroniczną na adres e-mail: oby@dalejrazem.pl.
- Regulamin obowiązuje od dnia 23.09.2019.